Bel ons vrijblijvend: 088-7507000
Inhoud: 0 artikelen € 0,00

SLA informatie

Internet Today is al jaren lang een bewezen partner op het gebied van webhosting. Vele klanten maken al jaren gebruik van onze Managed of Unmanaged Dedicated Servers, waarbij de grootste klanten voorzien zijn van een Service Level Agreement ("SLA"). Deze SLA willen wij u ook graag aanbieden.

Waarom een SLA?

In een Service Level Agreement staat vastgelegd wat u van ons kunt verwachten, en wat wij van u verwachten. Zo vindt u hier bijvoorbeeld een apart telefoonnummer en e-mailadres waar u gebruik van kunt maken om onze support te bereiken, zodat zij u voorrang kunnen geven op klanten die geen SLA hebben. In een SLA verplichten wij ons namelijk om binnen een bepaalde tijd uw problemen te verhelpen, ook (afhankelijk van uw SLA) buiten kantoortijden. Daarnaast vindt u in een SLA hoe wij uw (Managed) Dedicated Server(s) van updates zullen voorzien, hoe de back-ups geregeld zijn en hoe wij om zullen gaan met storingen.

Wanneer u geen SLA bij ons afneemt, zullen uw supportkwesties geen voorrang krijgen. Ons personeel zal uw vragen en storingen dan op volgorde van binnenkomst behandelen, echter alleen tijdens onze reguliere openingstijden. Problemen die zich 's avonds of in het weekend voordoen, zullen op zijn vroegst pas de eerstvolgende werkdag worden opgepakt. Met een SLA garanderen wij dat u bij ernstige problemen direct geholpen wordt, ook buiten kantooruren.

Service levels

Wij bieden vier niveaus aan: een Bronze, Silver, Gold en Platinum SLA. Het verschil tussen deze niveaus zit in de mate waarin u vrij bent om zich op uw SLA te beroepen. Bij ieder SLA zit namelijk een vast aantal supporturen per maand. Dit houdt in dat u een bepaald aantal uur kosteloos gebruik kunt maken van uw voorrangspositie. Wanneer u de supporturen op heeft gebruikt of support vraagt voor iets dat niet binnen uw niveau of tijdvak valt, betaalt u een hogere prijs.

De belangrijkste verschillen op een rij:

Service levels Bronze Silver Gold Platinum
* * * * * * * * * *
Telefonische support Kantooruren Kantooruren Plus Kantooruren Plus
Zaterdag
24/7
Online support 24/7 24/7 24/7 24/7
Niveau 1 tickets Kantooruren Kantooruren Plus
Nacht
Kantooruren Plus
Nacht, zaterdag, zondag
24/7
Niveau 1 hersteltijd 4 uur 3 uur 2 uur 2 uur
Niveau 2 tickets Kantooruren Kantooruren Plus Kantooruren Plus Kantooruren Plus
Zaterdag
Niveau 2 hersteltijd 4 dagen 2 dagen 24 uur 12 uur
Supporturen 2 4 6 8
Uptimegarantie 98,50% 99,00% 99,50% 99,99%
Prijs per maand 49,95 99,95 149,95 199,95


Voor alle genoemde tijden geldt de tijdzone CEST.
Klik hier om de volledige SLA te downloaden.

Dienstvensters
Dienstvenster Omschrijving Tarief buiten supportbundel
Kantooruren Maandag tot en met vrijdag 9:00 - 17:30 exclusief erkende feestdagen 100%
Kantooruren Plus Maandag tot en met vrijdag 17:30 - 22:00 exclusief erkende feestdagen 150%
Nacht Maandag tot en met vrijdag 22:00 - 9:00 exclusief erkende feestdagen 200%
Zaterdag Zaterdag 9:00 - 17:30 200%
Zondag Zon- en feestdagen 9:00 - 17:30 200%
24/7 24 uur per dag, 7 dagen per week 200%*


* Alleen voor de tijdstippen buiten de overige dienstvensters

Meldt u aan voor onze nieuwsbrief:

© 2001 - 2018 Internet Today is een handelsnaam van Today Concepts B.V. | prijzen exclusief 21 % BTW | ICANN Registrant policy