Hoe wordt ik telefonisch gevalideerd bij een EV SSL?

Laatst gewijzigd 17-08-2020

Bij een EV certificaat is een telefonische validatie een onderdeel van de validatie.
Na de aanvraag van het EV certificaat zal je een email moeten hebben ontvangen met het verzoek om documenten aan te leveren. Verder zal er een domein validatie plaats vinden. Pas als deze documenten ontvangen zijn en de domein validatie ook gedaan is zal er een telefonische validatie plaats kunnen vinden.
Je krijgt hierover een email zodat je zelf een datum en tijd kan inplannen.
Mocht dit niet het geval zijn, dan kan je ook altijd even contact met ons opnemen en vragen of wij de telefonische validatie in kunnen plannen.

Bij de aanvraag van het EV certificaat heb je bedrijfsgegeven in moeten vullen, waaronder ook het telefoonnummer. Zij zullen dit nummer gebruiken, tevens moet het telefoonnummer overeenkomen met wat er bij de KVK zelf staat vermeld. Verder zal het gesprek in het engels zijn.

Het telefoonnummer kan daarnaast op diverse wijzen worden verkregen:
  • Kamer van Koophandel uittreksel.
  • Telefoonnummers op de website zelf.
  • WHOIS informatie van het domein.

Was dit artikel nuttig?
Zeker Niet echt!

Vragen over onze dienstverlening?

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 17:30.