Managed Dedicated Server
Een Managed Dedicated Server wordt door InternetToday compleet geïnstalleerd en opgeleverd. Wanneer er gekozen wordt voor additionele dienstverlening zoals Installatron, CloudLinux of een back-up oplossing dan worden deze diensten direct geconfigureerd op de afgenomen Dedicated Server.
InternetToday neemt de gehele configuratie en beheer uit handen.
De volgende diensten kun je verwachten bij Managed Dedicated Servers:
- 24/7 monitoring van de diverse (web)services zoals MySQL, Apache, maar ook de netwerkinterfaces, inkomende en uitgaande e-mail etc.
- Configuratie van software zoals Installatron/CloudLinux/Back-up software.
- Installatie van het controlepaneel (DirectAdmin, cPanel of Plesk).
- Algemeen onderhoud (updates / upgrades) aan het besturingssysteem en applicaties in onze standaard onderhoudsvensters.
- Bij calamiteiten zal onze monitoring automatisch de systeembeheerders op de hoogte brengen, zodat het probleem direct kan worden verholpen. Onze support is tijdens kantooruren ook telefonisch bereikbaar via het reguliere telefoonnummer. Buiten kantoortijden is telefonisch contact mogelijk via ons noodnummer.
Bij een Managed server kan in overleg roottoegang tot de server worden gegeven.
Proactief beheer en support
Beheer bij InternetToday is meer dan ingrijpen bij calamiteiten. InternetToday denkt mee met de klant. Door onze proactieve houding ben je niet alleen verzekerd van up-to-date software, samen zorgen we er ook voor dat je Dedicated Server stabiel en betrouwbaar is.
Optimaal beheer op maat en met garanties? Kies voor een SLA
Heb je een bedrijfskritische applicatie? Of wens je beheer op maat? Kies dan voor een SLA bij de Managed dienstverlening.