Single Point of Contact & Service Delivery

InternetToday verzorgt Managed Services op platformen zoals CloudStack, Amazon (AWS), Azure, Virtuozzo of op dedicated servers. In veel gevallen hebben we te maken met meerdere leveranciers waardoor communicatie van cruciaal belang is.

Daarom bieden we de beste klantervaring aan met onze Single Point of Contact (SPOC) en Service Delivery Management (SMD). Met deze service nemen we de centrale leiding in de ondersteuning en order delivery en zijn wij de spil in je platform.

Omdat InternetToday altijd je eerste aanspreekpunt is wordt je nooit van het spreekwoordelijke kastje naar de muur gestuurd. Wij zijn verantwoordelijk voor het sturen van de andere (toe)leveranciers.

Onderdeel van deze service zijn onder andere de volgende werkzaamheden:

  • Uitvoering van ondersteuningsaanvragen met betrekking tot servers/netwerken die InternetToday managed.
  • Advies betreffende aanvragen nieuwe servers, netwerk- en storageservices.
  • Technische beoordeling van de ontvangen offertes van leveranciers.
  • Controle order delivery proces (oplevering van services).
  • Verwerking (aanvraag) van up- en downgrades.
  • Periodiek contact met jou en je leverancier.

Met Single Point of Contact en Service Delivery Management heb je je platform volledig onder controle.

Wil je de mogelijkheden bespreken met onze sales manager?

Plan een gesprek

Vragen over onze Managed Services?

Onze support is op werkdagen bereikbaar van 9:00 - 17:30.