Hoe kan ik inloggen in de mijn.internettoday.nl omgeving?

Laatst gewijzigd 01-11-2024

Om in te loggen in de mijn.internettoday.nl omgeving heb je 2 gegevens nodig.

1. Je gebruikersnaam / klantnummer

Gebruik hiervoor je klantnummer, deze begint altijd met IT gevolgd door enkele cijfers, bijvoorbeeld IT12345. Je klantnummer zou je moeten hebben ontvangen in je email op het moment dat je klant bij ons werd. Wanneer je je klantnummer niet weet, kan je deze ook terugvinden op een van onze facturen achter het woord debiteurnummer. Mocht je je klantnummer daarna nog steeds niet weten, dan kunnen wij deze op verzoek per email versturen naar het email adres dat bij ons bekend is. Neem in dat geval contact op met support@internettoday.nl.

2. Je wachtwoord

Meestal verzoeken wij onze klanten om zelf een wachtwoord aan te maken. Je ontvangt hierbij een email, of je kan zelf een password reset aanvragen. Ga naar https://mijn.internettoday.nl en gebruik de wachtwoord vergeten functie om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Je kan bij klantnummer/gebruikersnaam je IT klantnummer gebruiken, en vervolgens zal er een email verstuurd worden naar het bij ons bekende email adres. In de mail zit een link om je wachtwoord te resetten, je kan dan zelf een wachtwoord opgeven.

Wanneer je bovenstaande 2 gegevens juist invult, zou het inloggen moeten lukken.

Let op dat buitenlandse connecties eerst per email gevalideerd moeten worden, in dat geval wordt er een email verstuurd naar het bij ons bekende email adres met het verzoek het buitenlandse IP adres te whitelisten.

Was dit artikel nuttig?
Zeker Niet echt!

Vragen over onze dienstverlening?

Onze support is op werkdagen bereikbaar van 9:00 - 17:30.